Data & Analytics
De take aways van Big Data expo 2019 – Deel 2
Data & Analytics
De take aways van Big Data expo 2019 – Deel 1
CRO & UX
Eye-tracking: Ogen volgen voor betere websites en betere designs
CRO & UX
Het ROAR-model: Wanneer wel A/B-testen en wanneer niet?
Data & Analytics
Privacy in webbrowsers
CRO & UX
10 Principes uit de psychologie voor een hoger conversiepercentage op je website
CRO & UX
Conversie-optimalisatie aan de hand van de piramide van Eisenberg
CRO & UX
De 7 overtuigingsprincipes van Cialdini toepassen binnen online marketing
CRO & UX
5 Manieren om onderzoek te doen voor conversie-optimalisatie
CRO & UX
De 5 verschillende niveaus binnen de hierarchy of evidence voor conversie-optimalisatie
Data & Analytics
“Offline” meetbaarheid met Google Store Visits
SEO
Aan het werk met Google for Jobs
SEA
SEO
Ontdek wat er gaat veranderen aan Google Discover
CRO & UX
Gedrag beïnvloeden aan de hand van het Fogg Behavior Model
Data & Analytics
Opfriscursus over cookies
CRO & UX
Inspelen op klantbehoeften aan de hand van de Awareness Ladder
SEA
Advertenties bij Google Assistant
CRO & UX
Design & Content
UX-design: Wat is het en waarom is het zo belangrijk geworden voor bedrijven?
Een dikke 8 voor de afstudeerscriptie van Paul van Leunen
Marketplaces
Hoelang gaat het duren voordat Amazon de Nederlandse markt domineert?
Marketplaces
Opgepast, Amazon komt eraan!
CRO & UX
Atomic Design: de digitale huisstijlgids
SEO
Google’s mobiele search redesign