CRO & UX

10 UX tips om jouw website te verbeteren

10 UX tips om jouw website te verbeteren

Consistentie voor een betere UX

Consistentie voor een betere UX

De trunk test

Website personalisatie

UX-onderzoek voor de Leistert

UX-onderzoek voor de Leistert

Microsoft Clarity vs. Hotjar

Microsoft Clarity vs. Hotjar

5 Praktische tips voor het opstellen van je unique selling points

5 Tips voor de perfecte call-to-action button

12 dingen die je kunt leren van Coolblue voor meer conversies

De vijf seconden test

De vijf seconden test

CRO & UX
Data & Analytics

Aandacht grijpen met de headline

Minder conversies verliezen in online checkout

Het juiste aantal links op webpagina’s

Het juiste aantal links op webpagina’s

Eye-tracking: Ogen volgen voor betere websites en betere designs

Het ROAR-model: Wanneer wel A/B-testen en wanneer niet?

Het ROAR-model: Wanneer wel A/B-testen en wanneer niet?

10 Principes uit de psychologie voor een hoger conversiepercentage op je website

Conversie-optimalisatie aan de hand van de piramide van Eisenberg

De 7 overtuigingsprincipes van Cialdini toepassen binnen online marketing

De 7 overtuigingsprincipes van Cialdini toepassen binnen online marketing

CRO & UX

5 Manieren om onderzoek te doen voor conversie-optimalisatie

De 5 verschillende niveaus binnen de hierarchy of evidence voor conversie-optimalisatie

De 5 verschillende niveaus binnen de hierarchy of evidence voor conversie-optimalisatie

Gedrag beïnvloeden aan de hand van het Fogg Behavior Model

Gedrag beïnvloeden aan de hand van het Fogg Behavior Model

Inspelen op klantbehoeften aan de hand van de Awareness Ladder

UX-design: Wat is het en waarom is het zo belangrijk geworden voor bedrijven?
CRO & UX
Design & Content

UX-design: Wat is het en waarom is het zo belangrijk geworden voor bedrijven?

Atomic Design: de digitale huisstijlgids

Atomic Design: de digitale huisstijlgids